Fredag 24/4-09 <3

Så var fredagen slut också. Dagen har varit ganska så seg och inte så jätte händelserik.. Är i svedala nu och innan idag var vi på marknaden som är här i svedala nu under helgen.. Samma sak som alla gånger. Man går väl mest för sakens skull! Mysig är det endå :)

Idag är det även min och älskoos månads dag... 45 månader kärlek blir det idag, det är 3 år och 9 månader det! Jösses vad länge det är. Känns nästan som halva mitt liv när jag hör det! Haha.

Ikväll ska det mysas ordentligt, film chips, ostbågar och cola! Mums. Ostbågar var det sjuuuukt längesedan jag åt så det ska bli alldeles speciellt och äta det idag! Hahah!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0