Godkväll :)

Nu är jag hemma igen efter en mycket händelserik dag. För var det tvätten som blev klar vid halv två. Där immellan var jag ute med Findus en runda :) När tvätten var färdig bar det iväg till Sarah för att fixa håren, jag slingade hennes hår och hon klippte mig! :) Blev skitnöjd så nu slipper jag gå till frisören och betalla massor med pengar, bara för mig att åka hem till Sarah <3

Efter det gick vi ut en runda och rundan slutade på Entré. Jag ska på dop på lördag så jag ville hitta en klänning... Hittade ingen och har ju inte pengar egentligen så vi kom fram till att Sarah ska sy en till mig :D:D Happy till tuusen! :) Så det ska fixas imorgon. Nu sja jag kolla på fråga olle!
Bilder kommer imorgon.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0