Hej hopp gummisnopp!

Idag är det tisdag. Sitter här framför datorn och fryser som en griis! Funderar också på om jag kanske ska ta och göra mig lite fattiga riddare? Det var längesedan och det är sjukt gott :)

Igår blev min lillebror plötsligt jättesjuk, fick jättehög feber och kräkte flera gånger. Jag undrar om det inte är kräksjukan som slagit till på honom, han får iaf gärna behålla det själv. Jag vill inte bli sjuk! Det är helt otroligt hur mycket man tycker synd om någon som är sjuk. Man blir så snäll och omtänksamm liksom, jag springer och hämtar allt han vill ha, stoppar om honom som att han skulle vara tre år. Haha, nä. det är jättesynd om honom faktist.

Nu har jg bestämmt mig, det blir fattiga riddare! Mums.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0