Vårfina fötter!


*Sätt fötterna i ett fotbad, häll i fotsalt om du vill. Sitt med det den tid du vill. (Jag satt ca 15 min.)

*Efter badet skrubar du fötterna med en fotfil, för att få bort döda hudceller.

*Smörj in fötterna med en fotkräm, jag använde mig av scholl foot care. Med den måste man ta på sig ett par strumpor för att krämen ska gå in ordentligt i huden. Vanlig body lotien går sa klart bra.

*När du endå är igång kan du smörja in benen också, då använde jag mig av "Balsam för benen"

*Slutligen kan man måla tånaglarna i den färg man önskar för en fin vårkänsla. Jag använde en cerisrosa och klarlack.

Efter detta har du fina och mjuka fötter kan jag lova :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0