Vårregn?

Idag har jag banne mig storstädat mitt rum, lite vårstädning kan man kanske säga? Jag har ärligt talat städat i minst fyra timmar. Från typ fyra till typ tio, och med massa pauser så klart :) Jag har tilloch med tvättat mina fönster.. Det var så längesedan det hände att jag inte ens kunde "sära" på dem så jag kom åt mellan. Var tvungen att använda mig av en skruvmejsel! Haha.

Nu är jag även nyduschad och fräsh, känns underbart :) När jag har städat mitt rum så känns det nästan som att det är en nystart på livet.. Kan ni inte hålla med om det? Eller är det bara jag som är kokobell?

Puss

Just det, nu regnar det för fullt här i malmöstad!


Kommentarer
Carolin

Duuuktigt Mimmi :D Då har vi städade rum båda två nu då (:

2009-04-09 @ 16:36:52
URL: http://makemebreathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0