H&M

Åkte till H&M tidigare ikväll för att köpa en ny mascara, min gick nämligen sönder igår. Den knäktes uppe där man håller. :( Så jag åkte som sagt och köpte en sån idag, kom dock hem med lite mer saker än så. Varför blir det alltid så när det bara är tänkt att man ska köpa en grej?


Detta blev det!

Herbal Essence, Shampoo & Balsam.
Lóreal ansikts tvätt.
H&M Gummisnoddar.
H&M´s mascara.


Jag tycker faktist att H&M´s egna mascara är riktigt bra. Och den är ju så billig också! Kan det bli bättre?
Köpte även Chai Latte pulver på Esspreso house! Mums.

Puss


Kommentarer
REBECCA

Sv, hehe okej :)

allt bra med dig?

2009-08-04 @ 22:31:48
URL: http://rweimers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0