Blondinbella, Katrin & Gynning

Herregud, börjar bli rätt trött på alla dessa bloggar som bara snackar skit om varndra! Jag syftar så klart på bråken mellan Blondinbella, Katrin och gynning som är i full gång nu! Måste man vara elak mot varandra för att "lyckas" och få massa läsare i bloggvärlden? Så himla dålig stil tycker jag. Men är det så man vill ha det så har dessa budarna verkligen lyckats!

Och inom en parantes
så vill jag tillägga att jag tycker att det är förjävligt att dessa stora bloggar bara pratar om hur man kan bli smal och hur snyggt det är att vara smal och hur äkligt det är att ha lite kött på kroppen! USCH. Och sen tycker jag att det är förjävligt att blondinbella skriver om hur dåligt hon tycker just detta är i sin blogg när hon själv går ner mer och mer i vikt och skriver om sina träningsdagar hit och dit hela tiden! Nä, nu måste jag sluta annars kommer detta bli 2009:s längsta inlägg! Men som sagt, detta var bara en liten parantes!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0