Dagen

Dagen idag har varit ganska tråkig, det enda upplyftande som hänt idag var Telefonsamtalet med min cp-sarah! Det händer alltid något som man inte kan sluta skratta åt när man pratar med den flickan :)

Annars har jag i stort sätt bara tvättat idag. Blev 4 proppfulla maskiner och en lite mindre full. Det var inte kul kan jag lova! Men nu är det gjort och det känns skönt!

På tal om skönt så har jag tränat med min pilatesboll idag igen! Det är banne mig riktigt skönt! Och jag är stolt som gjort det två dagar i rad ;) Det är fan i mig mycket för att vara jag! Haha.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kanske sätta på en film :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0