Måndag den 26 januari!

Kom på att jag inte hade skrivit här på ett tag så jag tämkte uppdatera lite här, nu när jag har lite tid över i mitt så fullbokade liv.. Hosthost :P

I helgen som har gått har jag umgåts med svedala familjen. I lördags körde jag och tvillingarna in till malmö och roade oss lite, jag köpte världens sötaste hoodtröja. På kvällen åkte jag och älskoo in till malmö igen för att han ville bjuda mig på middag för att vi har varit tillsammans i 3,5 år. Tiden har gått så otroligt fort. Det blev iaf middag på jensens böffhus och det var supergott! :)

I söndags körde jag tvillingarna till lomma för att dem skulle spela match. Efter det blev det middag och på kvällen gick jag och älskoo ut och gick i nästan två timmar, som vi faktist har gjort nästan varje dag den senaste tiden :)

Nu väntar jag mest på att Tanja&Sofija ska komma hem så vi kan äta :)

Puss


Kommentarer
Anonym

Vill ju se en bild på tatueringen =o(

2009-01-26 @ 22:15:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0