Nu mina vänner

Har jag gjort den där lilla hemligheten jag har pratat så mycket om... Och det var att jag har tatuerat mig! :) Igen..

Imorse fick jag ett ivrigt meddelande fran Sarah som läst bloggen jag skrev igår/förgår. Det lät såhär:
"Miiiimmiii bajs! Ska du tatuera dig idaag?" Haha och, jepp det skulle jag ju! Det är helt sjukt vad den bruttan kan bli glad för så lite, älska!

Bilder kommer inom kort, Pappa var med och höll mig sällskap och tig så klart massa bilder på mig när jag led :P

Puss


Kommentarer
Carolin

Sv. Men han tror att det är så man kryper, haha! Han ställer sig i krypställning, sen när han ska framåt går han upp i armhävning och sen slänger han sig som en säl framåt (:



Årrhh, har du gjort det nu? :D Blev det braaa? Du måste lägga upp bild typ.. NU! :D

2009-01-20 @ 17:41:12
URL: http://makemebreathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0