Onsdag 14 Januari!

Idag är det onsdag 14 januari! Vet ni vad det betyder? Jo det betyder att idag är det exakt en månad kvar tills jag får handla på systembolaget! En månad kvar tills jag fylle 20 alltså! ;) Sjuuukt kul tycker jag! Haha, men jag är ju också väldigt barnslig när det gäller födelsedagar, tycker det är lika kul som när man var 7 år ;D

Idag har inte hänt ett skit. Har inte kännt mig rolig alls idag! Vaknade alldeles för sent på dagen och kände direkt att "det här kommer inte bli en bra dag" Så jag har inte gjort så mycket idag, endast varit snäll mot lillebror som är sjuk och fixat klart i garderobben!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0