Storstädning

Idag har jag ängnat mig åt att storstäda mitt rum plus att jag har slängt ut julen från mitt rum :) Har bara lite kvar att städa men det är mest papper och skit som jag inte behöver längre :) Funderar också på att måla mitt skrivbord till vit, nu är det bara en vanlig ljus träfärg, tråååkit!

Imorgon blir det till att tvätta, MYCKET tvätt har jag imorgon. Tig nämligen tag i att rensa ut mina två tvättkorgar som har ståt i ett hörn i evigheter! Där finns endå inga kläder jag inte använder så mycket... Nä, just det! Haha!

Puss


Kommentarer
Carolin

Hej sexilovergirl!

Hur är läget, hur mår du, vad händeer?

Bakom skärmen sitter ledig tjej som undrar om tjejen bakom andra skärmen har lust att ses över en fika eller liknande onsdag eller torsdag? Me misses you !

/Längtandetjej88

2009-01-12 @ 22:55:22
URL: http://makemebreathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0