GRATTIS!

Ännu en svettig dag! Igår duschade jag sammanlagt tre gånger på grund av att jag var så himla klibbig och äcklig! Idag blir det nog ungefär samma siffra! Sjukt vad vädret kan ändras!

Idag har jag varit igång hela dagen! Det började med att jag körde med mamma till klågerup för att fixa hennes födelsedags present, Ja hoon fyller år idag! GRATTIS! I present av mig fick hon bygga på sina naglar. Det blev hon super glad för :) Efter det blev det en fika/lunch på ölcafét.

Efter det åkte jag och hämta upp sarah, vi åkte till Ikea där jag införskaffade mig en stooor kruka och två badlakan :) Och efter det åkte vi och tvättade Poh! (Bilen) SÅ nu är han ren och fin :D

Så som ni kan se har jag varit i fullgång precis hela dagen! Nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det födelsedagsmat med familjen!

Puss

(Och grattis till Carolin som fyller 21 år idag med!!! ;D)


Kommentarer
Carolin

Tack så mycket hjärtat :D

2009-07-02 @ 00:21:11
URL: http://makemebreathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0