2/6 2009

Godmorgon!

Jag är inte uppe igentligen.. Ska snart lägga mig bredvid älskade igen! (Han kan sova hur länge som helst i vilket tillstånd som helst. Mitt rum är just nu 100 grader och han vaknar inte ens! Jösses.

Igår fick jag pengar, gissa vad jag gjorde då? Shoopppaade! Fast det blev inte så himla mycket grejor, när man väl kan händla så hittar man ingenting. Varför är det så?

Jag fick iallafall med mig hem:
Två par skor (Tre par men jag betalade för ett par förra veckan)
En helfärgat lång tröja.
En lång tröja med tryck på. (Fick jag av älskade)
Ett par vadlånga leggings.
Ett silvrigt armband med tre berlocker.
Studentpresent + lite små grejor.

Oj, det var nog en hel del grejor endå.. Jag bjöd även pojken på Lunch på Jensens bøffhus! UNDERBART!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0