Gårdagens händelser..

Igår skrev jag att det absolut inte var min dag, det tänkte jag berätta om nu.

Igår köpte jag tre nya berlocker till mitt armband, jag satt i bilen när jag och skulle sätta på den första berlocken som föreställde en sko.. Bilen stod stil på en parkering eftersom älskoo skulle in på volvo och kolla en sak (Jag ville inte följa med in) Så jag tänkte ju att jag skulle pila på mina berlocker. Den första, skon, slant ut min hand ner p mitt ben och sen POOFF NER HANDBROMSEN!  Fattar ni vilken otur? Handbromsens "låda" har en litenliten springa och just där åker berlocken ner! :( OturOturOtur! Försöker förgäves få upp den men lyckas så klart inte!

Det slutar inte där, nejnej! När vi sen kör så händer ännu något. Eftersom det var så sjukt varmt igår så hade jag fönstret öppet när vi körde. Inte helt utan typ halvt, så att det är ungefär 10-15 centimeter på sidan. Jag har har lagt min mobiltelefon på instrumentbrädan.. Inget konstigt med det lixom. Men då händer det, Bato kör i en rondel och helt plötsligt, swoosch så ser jag telefonen flyga ut ur fönstret, just där det är öppet 10-15 centimeter!!! HUR jävla stor är chansen att något sånt ska hända??? Fy fan vilket otur jag hade igår alltså!

Jag skulle jävlar i mig köpt en triss lott igår asså. Det är ju nog lika stor chans att man blir miljonär som det är att något sånt ska hända! Haha..

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0