Sudenten igår, vanlig dag idag!

Igår var det student. Sandra var så sjukt glad och FULL! Japp det var hon, men det är så det ska vara! Man tar bara studenten en gång (Tyvärr) och det ska man utnyttja till max! :D Påtal om student så körde jag förbi min gamla skola idag. Idag tar dem studnten. Så jag tutade som en galning när jag körde förbi, och jäääävlar vilken respons man får. Massor med skrikande och visslande! Roligt!

Idag är det en vanlig dag. Inte hänt mycket alls. Som ganska länge idag och sen hämtade jag upp Tanka&Sofija i stan och körde till Rusta för att köpa slush-ice saft :)

Puss


Kommentarer
♥Sandra♥

det var det för mig med :) När tog du studenten? :)

2009-06-05 @ 23:43:24
URL: http://lovebysandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0