Trååk!

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Pappa
3. Hur lång är du? 164?
4. Vilken var den senaste film du sett? Twilight
5. Vem ringde du senast? Vickan, men den jävlen svara icke!
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Du är dum. Till älskoo :P
7. Vad är dagens planer? Sova, eftersom det snart är natt :P
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, tycker inte om att  prata i telefon :(
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Tidigare ikväll.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grå
12. När vaknade du idag? Först kl åtta, sen kl tio tillslut gick jag upp halv tolv.
13. Har du någon gång hittat en katt? Japp, lilla findus är en hittekatt. Världens bästa hittekatt också!
14. Vilken är din favoritplats? I solen!
15. Vilken plats föredrar du minst? I regnet!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Don´t know. Är ingen spåtant!
17. Vad skrämde dig som barn? Monster under sängen. Jag spriiiger och hoppar upp i sängen varje gång jag ska lägga mig när jag har släkt lampan. Tror på fullaste allvar att någon ska dra mig i benen in under sängen :(
18. Vem fick dig att skratta senast? Lillebror
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Det vet jag inte. Det finns väl ingen speciel ålder för att äga saker. Men jag har inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det beror på. Oftast i stor tröja och hotpants
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 st
23. Hur många landskap har du bott i? 1?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja det har väl hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Nja, ibland. Ibland inte.
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry´s
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa allt jag vill haoch resar massor!
29. Tycker du om kinamat? Yesbox
30. Tycker du om kaffe? Nej, verkligen inte.
31. Vad dricker du till frukost? Olika
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, vänster sida.
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? JA! Massor!
35. Är du en beroendemänniska? Nej tror jag inte
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool. Man kan lekamer då :)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder&Skor
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tandborsten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Sarah!
46. Välj ett ärr på din kropp? På min Handled.
47. Vad har du för ringsignal? Flo´rida.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej.
49. Flirtar du mycket? Nej. har ett förhållande sen 4 år.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Kanarieöarna! SAKNAR!
51. Kan du byta olja på bilen? Haha! Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej inte en enda :D
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hahaha, någon skolbok?
54. Läser du dagstidningen? Ja, det händer.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Alltid!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Den som är på.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kommer ine ihåg. Pinsamt!
59. När var du i kyrkan senast? 18 april på dop!
60. Vilka personer utmanar du? Den som vill!

Puss


Kommentarer
Carolin

Haha, oj! Det var ett tag sen jag gjorde någon bloggdesign.. Men visst, jag testar gärna :)



Du kan väl skicka ett mail och förklara lite hur du vill ha det. Skicka med bilder och så om du vill ha någon med. Så får jag försöka fixa ihop något. Men det kan ta sin lilla tid nu när jag inte är så inne i det ;)



Pusss <3

2009-06-10 @ 10:55:08
URL: http://makemebreathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0