Måndag

Helgen har varit mycket bra. I lördags blev det biomys och igår blev det långpromenad i helsingborg! Med underbart väder tillochmed! Nu är jag hemma igen och nu är det sjukstuga här! Både mamma och pappa är jättesjuka, antagligen jag som smittade dem förra veckan. Nu håller jag bara tummarna för att inte jag ska bli sjuk igen.

Vet ni vad? Jag börjar bli riiiktigt trött på att inte ha något jobb! Det finns för fan ingenting! Jag hatar att bara sitta hemma och inte göra något :( Och då menar jag inte att jag bara sitter hemma, jag går ju ut också. Men jag vill veeerkligen ha ett jobb :(

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0