Underbart!

Idag har jag spenderat en heldag på nyöppnade entré med Sarah, Malin & Linda. Matilda kom också, men hon är ju så seg så det blev bara en affär med henne :)

Och guuud vad mycket folk det var där! Kändes som att det var människor från hela sverige samlat på ett ställe! Helt jävla sjuukt! Och köerna ska vi inte snacka om! Shiiit, vi spenderade nog halva dagen med att bara stå i köer! :( Men jag fick med mig lite saker hem iaf :) En lång vårjacka, en kort sommarjacka och en midjekjol.. Allt i svart :) Skiit nööjd är jag!
Kommer kanske en bild eller två på det senare.

Puss


Kommentarer
julia

fin blogg du har ;D

2009-03-21 @ 10:33:20
URL: http://juliaca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0