Förlåt

Förlåt mig mina trogna läsare som kommer in och kollar bloggen varje dag fast jag inte skriver något. Nu ska jag bjuda på ett roligt och bildrikt inlägg!

Idag har jag varit i malmö stad och lekt med Sarah. Det har varit lika roligt som alltid :) Vi började dagen med lite mat på älskade krua thai! Efter det gick vi till vår gamla skola och hälsade på! Det var roligt att se alla gamla lärare, dem hade saknat oss massor! Så klart!
Efter det åkte vi till svågertorp och gick in på stoff & stil. Jag köpte massor med tyg för väldigt lite pengar och i veckan ska Sarah sy kläder till mig :D Efter den rundan tog vi oss till sibbarp och mös lite i solen, doppade fötterna i det fina vattnet och kollade på små fiskar :P
Tillslut skulle vi hem, och då hittade vi världens största vatttenpöl och där lekte jag med bilen! Det var skitroligt! ;D

Okej, det blev inga bilder :( Dator seger sig jättemycket men jag lovar att det kommer komma upp bilder innom kort!

Puss




Kommentarer
Anonym

Fotoalbumet köpte jag på Ö&B till överenskomliga 40 kr :-)

2009-05-29 @ 09:12:05
URL: http://mariasplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0