JobbTacoSchlagerJobb

Ungefär så har min helg varit, Igår började jag dagen med att jobba, 0900 skulle jag befinna mig på jobb och sen jobba fyra timmar framåt. Efter det var det bara hem, tog ett bad och slängde mig i sängen. Skulle sova en stund tänkte jag men den tanken fick jag snabbt bli av med. Sarah ringde och sen satt jag på en buss till henne. Efter lite snack hos henne blev man medbjuden hem till Emelie och Frasse för taco kväll och lite schlager! En mycket trevlig kväll :)

Idag ringde dem från jobb och behövde mig, känns bra när man behöves! :D Så idag jobbade man också!

Nu är jag trött och sliten, min rygg mår verkligen inte bra idag! Fick rulla ur sängen imorse för jag inte kunde resa mig normalt :( Så nu ska jag försöka ta mig ett varmt bad, kan bli svårt att komma upp ur badkaret sen men det får jag ta som en man isåfall! :P

Puss



Kommentarer
Cp-Sarah

Du e bäst bajs! Tack för att du finns (L)

2009-05-18 @ 00:45:39
Mimmi

Och du är bäst kiss! :D Love you!

2009-05-18 @ 09:13:47
URL: http://mimmii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0