Bild-inlägg

Igår kände jag mig som en zoombie! Jag kunde icke komma upp ur sängen, men cirkus 13.00 ringde Sarah och sa att jag skulle komma och mötta henne änd hennes Familj på en mc-träff och då fick jag ju snabbt masa mig ur sängen och göra mig iordning. Väl där trängde vi ihop oss i en liitenliiiten bil och körde hem till Sarah. Där gjorde vi oss iordning för en festkväll med 50, 60 och 70-tals tema! Jag och Sarah förvandlade oss snabbt till 50-tals brudar och sen åkte vi hem till Mli och frasse dör det blev lite för fest.. Tänk er att kl då endast var 16.00! Men vi började dricka endå :D

För att summera kvällen lite snabbt så var det sjukt kul och den mesta delen av kvällen bestod av skartt! Har kommer lite bilder som får avsluta!

(Detta inlägg är varmt tillägnat min bajskorv till vän, SARAH! :D)



Åsa va disco!

Mli va disco!




Nu får det vara nog med bilder! Världens roligaste kväll iaf!!!

Puss


Kommentarer
Walentin

Sweet ;)

2009-11-10 @ 20:49:14
URL: http://walentin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0