Söndags-mys

Hallåja!

Idag har det inte hänt så mycket, men endå en hel del för att vara söndag.. :P Imorse var jag först i klågerup och fixad mina naglar som såg för j*vliga ut, nu är dem fina och LILA! :) Efter det åkte jag till Sarah och åt Donkan mat, smarigtvärre! Sen åkte jag hem och har bara glott på Tv:n! Känner för att träna lite nu men samtidigt lockar sängen något otroligt!

Imorgon börjat lovet för alla skolungar, det betyder mer jobb för mig eftersom dem då ska vara på fritids hela dagen. Bara bra för mig :D

I veckan som kommer ska jag:

*Jobba
*Tvätta
*Träna

Förhopningsvis ska jag även:

*Äta kalkonmiddag i halmstad hos farmor och farfar
*Träffa Pojkvännen
*Träffa Sarah

Nu ska jag nog enda gå upp till min kära säng och mysa med mig själv, träningen tar jag imorgon!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0