Kärleken checkar in...

Hallå blooggen!

Sååå, vad har hänt i mitt liv sedan sist jag skrev? Ganska mycket eftersom det var miljoner år sedan jag skrev sist. Men jag tänkte bara skirva om denna veckan då det inte har hänt så mycket!

Jag har varit dunder sjuk typ hela veckan, riktigt jävla förkyld blev jag helt plötsligt. Så jag har typ Sovit, jobbat, sovit, jobbat, sovit, jobbat.. Där i mellan har jag hunnit med att träffa Sarah, Mli, m.fl och myst lite. Idag har jag och Bato varit ute och rent på stan, jag har införskaffat mig ett par nödvändigheter :)

Bla, en mini liten dvd-spelare (Min andra knasade sig, så jag slängde ut den genom fönstret!) Jag skulle köpa en överdel det till min garderob, men det såldes tydligen inte längre! Så jag fick köpa mig två stora lådor istället där jag nu har preeegat ner lite mindre än hälften av mina väskor i! (I ena ladan bara) haha. Jag har även köpt mig ett USB-minne så nu kanske jag kan skriva lite fler blogg inlägg med roliga bilder? :)

Nu ska jag luta mig tillbaka och titta på Kärleken checkar in!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0