"Akuten"

Fybövelen vad jag är trött denna morgon! Inte så konstigt kanske när jag va hemma vid 04.30 imorse!?

Så vad hittade jag på till tidigt på morgon då? Inte va jag ute och roade mig precis, nejnej! Jag satt på akuten med lilla Anna som har blivit biten av någon konstig insekt och fått en arm som en hel fotboll och ena sidan av pannan har fått en kompis lik en tennisboll!

Jaja, vi va inne på akuten runt kl 23.00 blev inskrivna runt 00.15 och sen satt vi och väntade till 03.00 för att bli inkallade till doktorn, där tog det ytterligare över en timme och såklart kunde dom inte ens ge en diagnos..! Blev hemskickade med tre olika recept till meduciner! En för inflamationen, en för svulnaden och en för klådan! Herregud..

Nä, lite jobb på det här ska väl gå bra!

Ciao


Kommentarer
Saariioniitaa

Ja kan lite men pratar aldrig mitt språk varken med kusiner eller föräldrar :)

2010-08-10 @ 20:04:32
URL: http://saarasaariioniitaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0