Danskeland!

Jomen, det va en bra dag i danmark! Åkte mest dit för att köpa lite kläder eftersom min resväska fortfarande inte har dykt upp, kan nog glömma att den någonsin kommer tillbaka till mig :( Iaf, kom jag hem med kläder? Nja, en klänning blev det. Sen blev det en hejdundrans massa alkohol också! Haha, fester och kräftskivor nu ju så det va lika bra att passa på när man va i dansklandet :)

Föresten! Jag vill ha en ny design! Någon som kan fixa det kanske? Carolin, om du fortfarande läser min blogg.. Jaa, du vet var jag vill komma ;)

Nu ska jag gosa ner mig i sängen och glo på tv en stund! Och hoppas på att jag kanske kan somna ikväll, har inte varit mycket sömn den senaste tiden :( Dumt!

Go´natt!


Kommentarer
marre

men VA? har vaskan fortfarande ınet kommıt?! för ı helvete!!!



hon hyr lagenheten bara :)



HAHAHAHAHAHA!!! aaaaah neeeeej! ar det sant! lagg ut vıdeon!! LAGG UT DEN!!!!!!

2010-08-02 @ 09:21:11
URL: http://maaarre.blogg.se/
marre

tack så himla mycket!! :D

2010-08-02 @ 17:35:49
URL: http://maaarre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0