Fredag

Ojojoj.. Varför kan jag inte sova om nätterna? Somnar runt 4 på morgonen var och varannan dag nu! INTE ROLIGT!

Igår gick jag och emsan till malmöfestivalen och kollade på Salem al fakir! Han är riktigt bra och han va sjukt rolig ;) Vi hade de myspys under konserten och sen tog vi oss till bröderna M där Mende satt med några göteborgare.. Satt där och snackade en stund och sen va det dax att gå hem :) Idag är det fredag och jag ska inte göra något specielt, bara ta det lugnt! Pappa blev minst sagt chockad när jag sa att jag inte skulle göra något..

Pappa: Vad ska du hitta på ikväll då?
Jag: Ingenting
Pappa: Va sa du?
Jag: Ingenting!
Pappa: Va??
Jag: Jaa, jag ska inte göra något.
Pappa: Skojar du med mig? Mimmi, du vet om att det är fredag va??
Jag: Ja det vet jag pappa!
Pappa: Jaha, okej..


Haha, jag har nog varit ute lite för mycket dom senaste veckorna :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0