Galen kväll/natt

Död, dödare, dödast.. JAG!

Fyförihelvete vad jag är trött idag. Kan bero på att lil-lördagen blev helt galen! Riktigt roligt hade jag! Va hemma hos Mende och förfesta, fast kan man kalla det förfest när Man aldrig kommer ut och istället stannar där till kl blir alldeles för mycket? Haha. Kom nog hem vid tre tiden i natt!

Vi spelade ett spel som heter "med andra ord" Och fyfan vad det va roligt när man är på lyset! Haha. Fast att det laget jag va i alltid förlorade (Berode absolut inte på mig) skrattade jag så jag höl på kissa ner mig hela tiden! Sista gången vi spelade va jag och Ahmed i ett lag, båda två askalas och när vi skulle förklara orden för varandra stod vi båda upp och bara skrek som galningar på varandra! Haha, dom andra skrattade ihjäl sig kan jag lova. Synd att det inte finns en video på det för den videon hade jag velat se!

Nä, nu ska jag gå i ide eller något!

So looong!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0