Gooomåårron!

Igår hade jag en riktig "måste" göra något-dag efter jobbet. Höll på att få riktig panik av att sitta hemma. (Hann sitta hemma runt en timme sen kom ångesten över att jag va tvungen att göra något) Började nästan klättra på väggarna! Men sen drog jag hem till Vix och Asse. Vi drack Gin&Tonic och spelade kort ända in på småtimmarna. Och vem vann? Jag såklart för jag är så jävla gryyym! Vann hela tiden förutom en ynka runda! Höhöhö! Vix & Asse blev ganska trött på mig kan jag lova.. :)

Såå, vad gör jag uppe vid den här tiden på morgonen? Jo det ska jag berätta! Jag tvättar! Inte det jag tycker är roligast här i livet, speciellt inte så här tidigt på morgonen! :(


Kommentarer
marre

va? gin & tonic en torsdag? ;) shame on you ;)



jag tror ramadan börjar den 10:e augusti.. bara 4 dagar kvar så nu ska jag supa till ordentligt innan dess! haha, som kadir sa häromkvällen: "soon it´s ramadan! DRINK!"

2010-08-06 @ 15:32:42
URL: http://maaarre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0