Helg i mitt hjärta!

Godmorgon!

Idag är det fredag och det har varit efterlängtat! Synd bara att det är fredagen den 13:de.. Men skit i det :)

Så vad händer ikväll? Joo, ikväll blir det kräftskiva! Jag har tagit på mig att ha det på min gård så det är stress till max när jag kommer hem efter jobbet! Men skit i det också, vickan kommer och hjälper mig så det ska nock gå bra!

Och imorgon då? Vad händer då? Jo, då tar jag och vickan en lite roadtrip till ULLARED! Älskade ullared! Ska köpa en helt ny garderobb då min resväska fortfarande inte kommit till rätta..! Så någon måste dricka med måtta ikväll om man ska kunna köra! :P Aaah, skit i det också.. Det blir bra de här!

Nu lite jobb!


Kommentarer
marre

tackar :P

näää, fan den gamla stofilen kommer nog aldrig lämna stället så länge jag är här.. det är värsta fajten mellan oss, vem som säljer mest osv.. haha!!

gubbjävel...



ÅÅÅÅH, ullared!!! jag vill så gärna dit också! jag har aldrig varit där!! hoppas du blir filmat och blir med i tv :P eller har den programmet slutat?

2010-08-15 @ 08:05:23
URL: http://maaarre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0