Ladies night

Godkväll!

Idag är jag så trött att jag håller på att trilla av stolen jag sitter på just nu.. Blev ju inte mycket sömn igår natt när jag satt på akuten till halv 5! Sen jobba hela dagen. Sen igår blev det fest. Eller fest blev det inte, jag vickan och axel satt på lillatorg och tog några drinkar. Sen blev det att vi drog till båten och dansade loss. Kom hem runt 3 inatt så det blev ju inte mycket sömn i natt heller! Inte så konstigt att mina ögonlock känns som att dom väger 1 ton var!

Haha, på båten igår var det ladies night! Och vi hade ju inte planerat att gå dit så både jag och vickan hade bara slängt på oss något, Chinos, linne och en kavaj (Båda två utan att vi hade snackat innan) Iaf, vi kände oss båda som två sopsäckar eller något i den stilen och alla andra ladies på båten hade småsmåsmåååå klänningar som knappt täckte något på kroppen och sky höga klackar! Det roliga va att både jag och vix fick mer "heta" blickar på oss än dom som hade fixat sig från top till tå! Så kan de gå, höhö!

Så värst roligt va det inte där heller.. Dålig musik och alldels för mycket folk!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0