Lill-lördag!

Gooommååårrråååånnn Gooomååårråååån!!

Uppe med tuppen idag! Emelie har precis lämnat mig, så nu känner jag mig ensam och övergiven! :( Tycker inte om att vara hemma själv. Sällskapssjuk? Mammig & Pappig? Jag tror jag är lite av allt :P Haha!

Ikväll slår vi på stort och festar rejält! Egentligen inte så rolig fest om man tänker efter.. Sista festen med mina twins som åker upp till Växjö och västerås igen för att fortsätta plugga! :( Kommer sakna mina bebisar! Men denna sista kväll ska vi göra oförglömmlig! :D

Nää, nu knuffar och buffar Tyson på mig, dax för lite gooos!


Kommentarer
marre

suga balle är väl bara förnamnet? Det skulle vara buttcrack of the year om jag var tvungen att åka hem nu, hehe...



NÄMEN VAAA??? hatar?! är kärring jävlig igen för att du ska åka eller?!

2010-08-18 @ 16:09:57
URL: http://maaarre.blogg.se/
Karlhedda

Great site, keep up the great work

2011-03-22 @ 11:41:41
URL: http://karlhedda.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0