Söndag

Godmorgon!

Idag har jag sovit länge, vaknade till vid 8 tiden men somnade om lika fort igen! Sen vaknade jag av att jag hade en lillebror stående över mig med båda händerna tryckandes på magen. Ingen skön känsla att vakna upp till, specielt när "lillebror" inte är så liten längre!

Idag ska jag inte göra någonting. Verkligen iiingenting! Eller jo, jag måste städa rummet lite. Ser ut som att en BOMB har släppts där! Men sen ska jag intr göra något! Bara ligga och gosa i sängen och kolla på tv! Kanske det blir att jag kollar lite resor till turkiet också!? Snaaart dax! :D

Nä, nu ska jag ta och äta äppelpaj till frukost! Vilken härlig start på dagen ;)


Kommentarer
marre

VANİLJSAS!!!!!!!!!!!

nej jag ar ınte ett dugg avıs.. TA MED DIG HIT sa kan vı baka appelpaj?! ska du bo ı lagenhet eller hotell?



hııııhıhıhıhıhı.. vad rolıgt! ser fram emot allt nı har planerat.. ar det bara galenskaper alltıhopa?!



2010-08-22 @ 18:08:55
URL: http://maaarre.blogg.se/
marre

Jaa.. mys! Hoppas du hittar en billig lägenhet, det vore ju det roligaste.. lite mer frihet kanske med? :)



Jaa.. Idag har Ömer slutat. Nu kommer han inte tillbaka något mer.. känns annorlunda faktiskt.



puss

2010-08-23 @ 09:29:22
URL: http://maaarre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0