Stress!

Guud vilken natt/morgon/dag!

Inatt blev det inte många timmars sömn.. Somnade runt två tiden kanske. Vaknade vid 4 av att Ömer ringde, pratade med honom till halv 5/ kvart i 5!? Sen kom Tyson in till mig och ville mysa. Kunde inte somna för att han skulle ligga PÅ min mage och snarkade som en gris (Han är min kissemisse) Var tvungen att slänga ut honom från rummet runt 6 tiden för det gick verkligen inte att somna. Somnade äntligen om, vaknar igen kl 7 av att Vickan skickar sms (Semestern är kirrad vecka 38!!) :D Somnade om och vaknade kl 9 av att alarmet gick! Vaknade inte utan somnade så klart om och vaknade 10.47, Paaaanik! Börjar jobba 11.00! Var på plats på jobb 11.02.. Speedy gonzales om jag får säga det själv!

Och hela dagen har jag haft en sån fruktansvärd värk i nacken/axlen och ner på ryggen.. Inte det minsta skönt kan jag lova! Så ikväll ligger Mims endast nerbäddad i sängen och kollar på film! :)

Puss!


Kommentarer
maria

hoppas nacken/axeln blir bättre snart.. annars får du använda zoon ;)

2010-08-23 @ 21:44:48
URL: http://mariadaos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0