Tänker tillbaka.. Varje dag!

Aaalloo!

Kunde jag somna igår? Icke! Somnade runt tre kanske.. Trött som en get är jag nu så ikväll kanskekanske jag kan somna i tid? :)

Igår efter mitt sista inlägg blev det att jag klickade hem heeelt onödiga saker från H&M:s hemsida. Och idag när jag lämnade min iPhone på lagning skulle det bara ta en halv timme så jag strosade runt lite inne på H&M och så blev det såklart att jag handlade lite där med.. Attans rövgök att jag inte kan låta bli! Jag måste ju spara alla pengar jag har till min turkiet resa i september! Varförvarförvarför handlar jag sånt jag inte behöver? "För att det är ju så himla lätt att bara dra det där förbannade jävla plastkortet!" Blir totalt galen på mig själv ibland! :(

Påtal om turkiet, jag saknar det så himla mycket! Och specielt mina små hjärtan där! :( Tänker på er varje dag ska ni veta! :) (Även om det bara är Marre som kikar in här! haha)



Fem hääärliga bilder från min senaste trip till alanya <3


Kommentarer
marre

Haha, det roliga är att de duschar såhär nästan varje dag ist för hemma i varmvatten! :D



VA? varför "måste" du vänta 100 dagar? på vadå?? jag hänger inte med.. det är ju dem som har slarvat bort den så det är väl de som ska se till att den kommer fram fortast möjligt?! vilka jubeltöntar...



HAHA, älskar bilderna!!! :D

2010-08-03 @ 09:52:43
URL: http://maaarre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0