Torsdag

Såja, ny dag, nya tag! Idag bryr vi oss inte om inlägget som jag skrev igår..!

Kvällen igår va mysig. Vi skulle ju gå och se Nrj in the park på malmöfestivalen. Vi vägrade stå och trängas bland alla små fjortisar som va där så vi satte oss på Casa mia ist och åt middag och drack vin :) Mycket gott och mycket mysigt! Fast det här med att vintern har kommit till malmö gillar jag inte! Så vi satt inte där så länge. Lyssnade på några låtar (Sean banan, skaka rumpaaaa) :) Och sen gick vi hem till Vickan och kollade på Fångarna på fortet! Mycket bättre än att sitta och frysa rumpoooorna av oss :P


Nu ska jag ta mig till jobb. Tänkte kanske rida lite idag, får se hur det blir med det :)



Kommentarer
tova strömquist

hej mimmi jag undrar om du slutat att blogga eller raderat helas 2011 medelande ?

2011-06-02 @ 21:58:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0