Kräftor!

Sådär, nu ska vi se..

I fredags hade jag som sagt en kräftskiva! Och jag måste ju bara säga, vilken jävla tur vi hade med vädret! Pissregnade hela torsdagen och likaså igår. sen strålande sol på fredagen! Fredag den 13:de va inte så dålig ändå ;) Himla roligt hade vi och livat va det enda in på småtimmarna! Stackars pågarna som skulle upp och jobba dagen efter sa att "vi blir nog inte kvar så sent idag" Jomenvisst.. Dom kom inte här ifrån förren närmare tre :P Abbe som började jobba kl 06.00 behövde nog inte ens gå och lägga sig! haha..

Och jag säger bara, Fader abraham och Lambo i mitt hjärta! :P

Nu kommer lite bilder! För bilder säger mer än 1000 ord ;)



På bilderna ser ni:

Mimmi, Victoria, Anna, Matilda, Emelie, Johanna, Abbe, Ahmed, Fredrik!


Kommentarer
marre

HAHA, go you!!! mimmi filmad i ullared, kan bara bli kul. frågade du inte när det sänds? säkerligen om ett halvår men iallafall! :D



WALLAH, de är slut! hahahaha

2010-08-15 @ 15:31:13
URL: http://maaarre.blogg.se/
marre

ja, jag var ursinnig, grät som en idiot och förmodlingen betedde jag mig som en idiot också när jag talade om vilka känslokalla, omänskliga varelser de är. Men det brydde de sig inte om.. "religion" svarade de bara och rykte på axlarna.



de kunde iaf ha tagit med sig djuret någon annanstans, inte ha gjort det precis utanför norden. kunderna som var här gick och kommer självklart aldrig komma tillbaka.



det var en bock, förresten.

2010-08-15 @ 19:11:42
URL: http://maaarre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0