Vinter i augusti?

Blev en bra kväll igår. Fick prata ut och nu känns det lite bättre :) Glada i hatten blev vi på Nyhavn så vi fortsatte vidare till lillatorg när dom stängde Nyhvns uteservering. Efter lillatorg tänkte slå på stort och dra till båten och skaka våra rumpor lite. Det tänkte typ så där en miljon andra människor också! :( Kön in till båten var hemsk så det va inte ens lönt att ställa sig där och försöka.. Vi drog till donkan ist och trykte i oss cheesburgare, mycket bättre om ni frågar mig. Haha!

Vet ni föresten att det va vinter här i natt? Jag hade lätt kunnat ha på mig min vinterjacka när vi skulle hem! Tror att det var kanske 13 grader.. SJUKT!

Ciao!


Kommentarer
marre

VINTERJACKA!!! det är fan inte klokt!!!



jamen visst är bilderna vackra, är riktigt stolt faktiskt ;D du får räkna dagarna så kanske det går bättre? :P nu har jag hittat ett gym jag ska börja på med, med personlig tränare! ska bli grymt roligt!!

2010-08-04 @ 16:42:19
URL: http://maaarre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0