En månad kvar på detta året

1 december idag! Ångesten över julen börjar kika in nu! Har inte råd att köpa julklappar så något sånt blir det inte från mig i år.. Men det tror jag nog att mina nära och kära förstår! Hoppas bara att mina friends lyssnar på mig när jag säger att dom inte får köpa något till mig heller. Då blir jag bara ännu mer ledsen och deppig för att jag inte kan ge dom något!

En lite rolig sak som hände idag va att när jag gick förbi en restaurang som jag har sökt jobb på stod en man bakom baren och vinkade till mig, jag vinkade tillbaka men han ville tydligen att jag skulle komma in så det gjorde jag snällt. Då sa han att han hade hört att jag sökte jobb och jag svarade såklart ja på det och då sa han att han skulle göra allt för att jag skulle få ett jobb till nästa år :) Så det håller vi tummarna för!!

Nu håller jag på att baka maränger! Fick ett sjukt sug efter det :P


Kommentarer
marre

ÅÅÅH, fan vad kul att det går hyffsat för oss båda! :D Grattis, hoppas verkligen du får jobbet! :D



hehe, jag har inte heller köpt några julklappar, det gjorde jag iofs inte förra året heller då vi nästan bara byter pengar med varann.. inte lika kul längre! Man får bara en massa skit som man kastar in i en garderob någonstans och åker sen på rean och köper det man själv vill ha :P

2010-12-02 @ 11:13:43
URL: http://maaarre.blogg.se/
marre

NATTCLUB?! fyfaaaaan vad coolt! Vad heter den? Vart är den belägen? (så jag vet vart jag ska ta vägen när jag känner för att våldgästa lite) DETALJER TACK! :D



hoppas verkligen det går bra.. vad ska du göra på nattcluben då?

2010-12-02 @ 13:25:30
URL: http://maaarre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0