Pimp my iPhone

Igår var jag riktigt trött! Rörde mig inte långt i från sängen kan jag lova!

Lördagen blev mycket lyckad och ganska galen! Först var jag och firade Mormor som blir 80 år imorgon. Jättetrevligt med god mat, vin, (Jäger) och mycket skratt! Efter det var det bara att ge sig iväg till nästa tillstälning som Emelie höll i. Jag och Vix kom inte dit förren kl var halv tolv, men fint folk kommer ju sent ;) Sen var det fest heeela natten lång och jag ramlade in genom dörren runt 5 på morgonen.


Idag har jag fruktansvärt ont i min hals! Hoppas på att jag inte ska behöva bli sjuk nu för det orkar jag verkligen inte! Så halsontet kan snällt lägga sig utan att det ska bli mer än så :)




Detta var det enda jag orkade syselsätta mig med igår :) Pimp my iPhone så att säga! Haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0