Lördag

God kväll!

Idag är det lördag, har varit en lugn dag. Har varit ute på stan med mamma och fixat lite grejor. I snöstormen och allt! Usch vad jag inte gillar vintern. För gjorde jag det. När jag hade pojkvän i sweden.. Då va det mysigt att krypa ner i soffan/sängen och kolla på film.. Men nu är det bara förjävligt!

Påtal om pojkvän så har jag cam:at med min bäbis idag! Alltid lika mysigt att se honom och höra hans röst :) <3

Och ikväll då.. Vad händer då? Jo, ikväll ska jag hem till vix och dricka lite vin! Har en flaska i kylen som har legat där lite för länge och skräpat. Så den ska öppnas ikväll!


Så här kommer det nog inte sluta ikväll, som det lätt gör i Turkiet.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0