Opps!

Hejhejhallå dagboken!

Har försummat min blogg lite märker jag.. Sen jag kom hem från turkiet har jag inte hittat mig ett jobb än, så varför inte blogga då? Det kan man ju fråga sig!

Sen jag kom hem från turkiet har jag också hunnit åka till turkiet en gång till. VAr bara där 4 dagar då men det var 4 underbara dagar kan jag lova! Dom spenderades med pojken och hans söta familj :) Lovar att försöka knåpa ihopa ett långt bildfullt inlägg nu dom närmaste dagarna så ni får ta del av vad jag gjorde i älskade turkey!

Soo long!


Kommentarer
sandra. wicked.

Kanske :) Får se om jag tar mig dit. Andra platser lockar mer just nu :)

Har du en pojkvän som bor där nere?

2010-11-25 @ 17:23:13
URL: http://angelbynight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0