Sista november

Tjolahopp!

Har inte bloggat något dom senaste dagarna pga att papi är i stockholm och har med sig datorn.. Nu bloggar jag från en seg jävla dator som går mig på nerverna!!

Såå, annars då!? Har kommit på att det är sjukt jobbigt att vara tsm med en pojke som är muslim.. (Ibland) Så mycket andra "regler" som dom vill att man ska följa.. (Gör inte det, gör inte så..) Även om jag älskar min man så finns det bara så mycket jag kan göra. Jag är inte beredd att vända mitt liv och hur jag lever eller den jag är uppochner. Blir fustrerad över det här och mår piss! Någon som har något geniallt förslag på vad jag ska ta mig till?

Usch nej.. Nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv! Toodels!


Kommentarer
Sandra

Mitt tips e att inte ändra sig för någon. Jag har gjort det & det vet du hur det ble. Han har ju valt att va me en svensk tjej då får han acceptera hur du lever! Kramizz

2010-11-30 @ 17:24:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0