Aaaahh iiihh!

Herrejösses! Vad har jag gjort idag!? Köpt en resa ner till turky. På lördag åker jag!! Sinnessjukt! Har jag bokat något hotell? Icke sa nicke, men det löser sig. Pappa är stolt! "Så ska man göra, bara dra ner och skit i om man har boende, man hittar alltid något!"  :D

IDag har jag träffat älskade Matto, Det var en evighet sen jag såg henne sist! Men alltid lika kul, pratade om så himla mycket. Mer sånt när jag kommer hem igen :)

Nu ska jag kolla vad jag ska ha med mig på lördag, iiiihh!


Kommentarer
sandra

ska du inte bo hos killen =o)

2010-09-07 @ 21:11:37
Mimmi

Nja, känner inte att jag är redo att bo med hans familj i en månad ;P men vi ska hyra en lägenhet tillsammans :)

2010-09-07 @ 21:59:31
marre

Hihihii... längtar så mycket! Och av någon anledning så frågar den danska gubben efter dig hela tiden? ;)

ÅÅÅH, inte bokat hotell än? lilla gumman, du tar dina risker du! haha... men som farsgubben sa, boende hittar man överallt.. hos ömer eller hos oss :P

2010-09-08 @ 11:42:48
URL: http://maaarre.blogg.se/
marre

Hmm.. lösgodis kanske? gelébjörnar skulle sitta fint.. blir nog lite svårt att frakta med sig choklad ;) haha...

jaa, han skulle komma hit när du kom, sa han.. då får han fasen fixa en braaaaa lägenhet med en bra balkong med bra sup-möjligheter! :D

2010-09-08 @ 14:58:19
URL: http://maaarre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0