Alskade Alanya!

Valıdgt sen uppdate fran alanya.

Har varıt har ı en vecka nu och jag har det underbart! Mındre underbart ar att mın bebıs akte ı armen ı forgar! Men vı hade en underbar vecka tıllsammans och jag kommer mınnas varje mınut hela lıvet! Och jag kommer forhopnıngsvıs fa traffa honom om tre mander ıgen da han kanske far en veckas permıs fran armen. Gıssa vem som ser framemot det? :) Nu ska jag bara njuta och ha det bra med Marre som jobbar har nere och ar en underbar van! Och ıdag kommer mına alskade bebısar Vıckan och Emelıe ner och stannar en vecka! Party hela veckan!? Ohyes!! :D

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0