Bebis :(

Oooh, jag blir så arg! Skulle börja tvätta kl 15.00 men när jag kommer ner så har någon snott min tvätt tid! Så nu måste jag tvätta kl 21.00 ist.. Rolig kväll detta kommer bli! Höhö..

Något annat som inte är roligt är att min lilla bebis Findus nu är inne på sina sista dagr :'( Han mår inte bra alls och mamma och pappa vill ta honom till vetrenären så han får somna in. Även om det gör så sjukt ont i hela mig så vet jag att det är det ända rätta..! Men han har alltid varit min lilla bebis! Vi har haft underbara stunder tillsammans och några mindre roliga. Låter som jag pratar om en människa men han har verkligen varit en stor del av våra liv!


Fy fan vad jag kommer sakna dig <3


Kommentarer
Sandra

Usch då =o( Tänker på dig.

2010-09-01 @ 19:33:45
Mimmi

Tack Sandra! :(

2010-09-01 @ 22:01:07
URL: http://mimmii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0