:(

Dålig uppdatering igår.. Varför? För att jag inte va på humör. Igår fick min lilla bebis Findus somna in! Värsta jag varit med om på länge :( Fy vad ont det gjorde i mig att se när han somnade. Lång tid tog det också och han kollade på mig hela tiden som "lämna mig inte själv, stanna kvar hos mig hela tiden" :( Och det gjorde jag så klart. Klappade och pussade på honom hela tid..

På kvällen blev det mys med Vix, Emsan och Mende! Vi spelade kotte och jag och Emelie va ju bara bäääst! GRYMMA va vi! :) Och ikväll blir det kanske lite party! Evelina åker till Norge på tisdag och ska jobba där i tre månader. Så vi måste ju ha en "Hejdå" fest!

Nu ska jag nog ta mig en powernap! Känner att det kommer sitta himla fint :)


Kommentarer
CarolinK

Tusstuss <3<3

2010-09-04 @ 16:30:54
URL: http://makemebreathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0