PartyParty

Igår blev det verkligen en galen kväll/natt! Ramlade hem runt 6 imorse glad som en liten mini-gris :P Med Fötter som var blåa av massor med blåmärken och skavsår ska vi inte prata om. Haha! "Inget kalas utan kras" Synd bara att det alltid är jag som ska gå sönder ;P

Det va jag och johanna och hennes killkompisar som drog till Etagé. (Kommer inte ihåg ett enda namn, jag är så jävla usel på sånt!) Vi var inte där förren vid 2, men sen va det dans heeela natten lång! Har nog inte dansat så mycket och länge någonsin, kanske därför mina fötter ser ut som dom gör idag :)


Lite bilder!




Jaa, vad fan hände igår egentligen? ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0