Vi är inga veliga typer vi inte!

Jag kan verkligen säga att jag inte längtar hem det minsta! Kan stanna här hur lange som helst! :D Hade bara bäbis varit här hade det varit underbart! Och mina bebisar hemma hade också gärna fått vara här! Liv i luckan hade det varit då! :D

Men liv i luckan är det endå kan jag lova! Marre är nog en utav den galnaste människan jag har träffat! Och henne mamma och Yvonne (Min mamma här nere) Är inte riktigt friska dom heller! Vilka dagar och kvällar jag får uppleva med dom! Inte klockt! När jag kommer hem kommer det bli bild-bomb så det skirker om det! Och då kommer ni förstå vad jag pratar om! :D

Idag har vi ätit frisk på hoteller där Marion och Yvonne bor! En hel jävla fisk fick man men vi bad om att få den rensad och det fick vi! :D Tack gode gud för det! Inte mysigt att se ett fisk-huvud stirra på en! ;P

Nu ska jag och marre ta och ta oss en drinck! Skåååål!


Kommentarer
Gautemia

Nice security code. Does it work?

2011-03-30 @ 12:03:31
URL: http://gautemia.blogstie.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0