Fint

Okej.. Tänkte uppdatera om helgen som har varit :)

Fredagen bjöd på god mat på st: gertrud och lite öl till de såklart :) Efter de drog jag och vickan och tog en öl på nyhavn, sjukt längesedan jag va där. Och efter de drog vi hem till vickan där asse och jonis väntade. Där blev de drinkar och sen va kl 23.00! Då va de hög tid att gå hem och lägga sig. Lördagen började kl 05.00 på morgonen och avfärd till Ullared! :D Handlade massa fint och fuckade min ekonomi ordentligt :) Men Life is life!

På kvällen blev de förfest hemma hos Anna där jag blev ordentligt full. Vi spelade ett drickspel som hette "fuck the dealer" Och jag blev riktigt fuckad! :( En hel flaska vin på ca en kvart! Inte helt okej.. Fast då va jag bra på de så jag öppnade Champangen ;) Lika bra när man endå va igång liksom! Efter en rejäl förfest drog vi till KB. Mitt sista KB på länge :( Men kul som fan hade jag.

Och i söndags va jag död.. Sov typ hela dagen :) Mohaha!



Här kommer en fin bild från förförra helgen :P Skor, ben och hååår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0